Algemene voorwaarden 


Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Recovery zone, gevestigd aan de Blasiusstraat 144, 1091 CZ Amsterdam en een cliënt waarop recovery zone deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard.

 

Afspraken

1.1. De medewerker zal de behandelingen naar beste inzicht en vakmanschap uitvoeren.
1.2. De afspraak wordt per mail of whatsapp ingepland met de medewerker van Recovery zone.
1.3. Recovery zone is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
1.4. Wijzigingen of annuleringen van afspraken dienen minimaal 48 uur van tevoren aan ons doorgegeven te worden. Bij annulering voor de geplande afspraak behouden wij ons het recht voor om de kosten van de behandelingen in rekening te brengen. Dit geldt ook voor vouchers en overige aanbiedingen. QR codes worden worden bij het maken van de afspraak gecand en staat gelijk aan een aanbetaling. 
1.5. Niet verschijnen op de afspraak zonder annulering of wijziging, wordt het volledige bedrag van de behandeling in rekening gebracht. Bij annuleringen wordt geen geld teruggestort, maar de klant ontvangt een cadeaubon ter waarde van het betaalde bedrag.

1.6. Indien een cliënt een cadeaubon wil inwisselen en de afspraak niet nakomt of niet tijdig annuleert, behoudt Recovery zone zich het recht voor om het volledige honorarium voor de geplande behandeling in rekening te brengen bij de cliënt, of om de cadeaubon ongeldig te verklaren. 
1.7. Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de medewerker de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele behandeling aan de cliënt doorberekenen.
1.8. Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de medewerker de gehele afspraak annuleren en toch de gehele behandeling aan de cliënt door berekenen.
1.9. Recovery zone moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.
1.10. Wij verlenen geen behandelingen aan klanten met medische aandoeningen of hoofdluizen. Indien tijdens de behandeling wordt vastgesteld dat sprake is van hoofdluizen of vergelijkbare omstandigheden, zal de behandeling onmiddellijk worden beëindigd. De aanbetaling blijft in dat geval behouden.

 

Persoonsgegevens en Privacy

2.1. De cliënt voorziet de medewerker bij de eerste behandeling van alle gegevens waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling.


2.2. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.


2.3. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.


2.4. Recovery zone stelt uw persoonlijke gegevens op geen enkele manier beschikbaar aan derden.



 

Betaling

3.1. Recovery zone vermeld alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar op de website. 
3.2. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.


3.3. Client voldoet bij het boeken slechts een aanbetaling van 25 euro. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de restbetaling van de behandeling en eventuele producten contant of per pin te voldoen.

Aansprakelijkheid


4.1. Recovery zone is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke of medische aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.


4.2. Recovery zone is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.



 

Klachten


5.1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Recovery zone.
5.2. Als een geschil niet via overleg kan worden opgelost, kan dit voorgelegd worden aan de bevoegde rechter in Nederland.
5.3. Klachten worden niet op whatsapp behandeld. Klachten kunnen gemaild worden naar het emailadres wat vermeld staat op de website. 

 



Beschadiging en diefstal


6.1. Recovery zone heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt


Behoorlijk gedrag


7.1. De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
7.2. Agressieve en/of beledigende uitspraken op de whatsapp kan ook aanleiding zijn om toegang tot de salon te weigeren. 

7.3. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.